Bünyan'da Ekmeğin Yolculuğu - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

Bünyan'da Ekmeğin Yolculuğu


Benim adım Ekmek... İster zengin olsun, ister fakir, herkesin sofrasında bulunurum. 

O kadar alışılmış, o kadar bilinen bir şeyim ki, sofradaki varlığımın farkına dahi varmazlar. Ziyâfet listelerinde adıma hiç rastlamazsınız; lâkin, bensiz yemek yavan ve tatsız olurdu kuşkusuz. Benim en yakın dostlarım çocuklardır; okuldan eve gelir gelmez beni isterler.


Lâkin bazı kimselerde vardır, önemsemezler beni, sofrada yarım bırakarak yemekten kalkarlar!..


Halbuki beni elde etmek adına ne çabalar harcanır! 


Bakın Bünyan da ekmek nasıl yapılıyor.







Fotoğraf; Bünyan Dostları
Bünyan'da Ekmeğin Yolculuğu Reviewed by bunyan on 3/02/2012 Rating: 5 Benim adım Ekmek... İster zengin olsun, ister fakir, herkesin sofrasında bulunurum.  O kadar alışılmış, o kadar bilinen bir şeyim ki, s...

Hiç yorum yok: