CHP KEMAL KILIÇDAROĞLU'NUN YENİ SÜKSÜN’DE YAPTIĞI KONUŞMA - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

CHP KEMAL KILIÇDAROĞLU'NUN YENİ SÜKSÜN’DE YAPTIĞI KONUŞMA



Az önce başkanınız konuştu. Bende Yenisüksün’e gelmekten ötürü son derece mutluyum. Hepinize saygılarımı sunuyorum.
 Buranın sorunlarını biliyorum. Sayın başkan söyledi. 


 Dışarıya gidiyor beyler inşaatlarda çalışıyorlar ama sigortaları yok. Demek ki ilk yapacağımız iş herkese sigorta imkanı sağlamak olacak. Bunun için size söz veriyoruz ve aile sigortasını getireceğiz. Her ailenin sigortası olacak.

Tarım konusunda biliyorsunuz çiftçilerimiz mağdur. Çünkü Recep bey çiftçileri sevmiyor biliyorsunuz değil mi? Yolda gelirken bir vatandaşımız, genç bir kardeşimiz bir pankart almıştı anamı da aldım geldim diye. Biliyorsunuz önümüzde 12 Eylül var. 12 Eylül’de bir anayasa referandumu gelecek. Size soracaklar evet mi diyeceksiniz hayır mı diye. Siz zaten biliyorsunuz ne diyeceğinizi. Biliyorsunuz evet oyu beyaz, hayır oyu kahverengi. Kahverengi biliyorsunuz kahvede olur değil mi? Bir kahvenin de 40 yıllık hatırı olur onu da biliyorsunuz. Onlara öyle bir kahve içirin ki 40 yıl unutmasınlar.

Ayrıca size söz veriyoruz, her gittiğimiz yerde söz verdik. Temiz siyaset yapacağız, düzgün siyaset yapacağız, halka hesap vereceğiz ve halk için çalışacağız. Cebimiz için değil, yandaşımız için değil, akrabalarımız için değil. Sadece ve sadece halk için çalışacağız.

Recep beyin çiftçileri sevmediğini söylemiştim. 12 Eylül’de sandık geliyor. Anamızı alacağız, babamızı alacağız, komşumuzu alacağız, akrabamızı alacağız hep beraber sandığa gideceğiz. Hayır oyunu kullanacağız, Recep beye de bunu vereceğiz.

Evet biliyorum bizi bekleyen başka yerde arkadaşlarımızda var. Bolu beyine karşı Köroğlu, Recep beye karşı Kılıçdaroğlu diye ama Recep bey keşke Bolu beyi kadar olsa. Bolu beyi bile değil. Neden söylüyorum biliyor musunuz? Bolu beyi belki verdiği sözün arkasında durmuştur. Recep bey verdiği sözün arkasında bile durmuyor. O televizyonların önüne çıktı, bütün milletin önüne çıktı. Dedi ki, ben dokunulmazlıkları kaldıracağım. Anayasa geliyor dokunulmazlıklar yok. Recep bey dokunulmazlıkların arkasına niye saklanıyor? Yenisüksün’den Recep beye soruyorum ya dokunulmazlıkları kaldır ya da ben milletime yalan söyledim özür diliyorum de. Ama samimi söylüyorum bunlar özürde dilemezler. Çünkü bunlarda yüz kalmadı. Sırtlarını halka döndüler, bunlar ceplerini doldurdular. Değil mi biliyorsunuz ceplerini doldurdular. Bunlar fakir fukara edebiyatı yaptılar bir baktık köşeyi döndü hepsi havuzlu villa sahibi olmuş. Helikopter pisti var devletin helikopterine biniyor, devletin uçağına biniyor, propagandaya çıkıyor. Buna izin verecek misiniz? O zaman 12 Eylül’de Yenisüksün’de de güzel bir oy bekliyoruz. Güzel bir hayır oyu bekliyoruz. Hayırlı bir oy bekliyoruz. Millete hayırlı olsun diye bekliyoruz.

Hiç unutmayın Türkiye Süksün’le gurur duyacak ve diyecek ki Süksün Recep beye ders verdi bakın.

Efendim hepinize saygılarımı sunuyorum, dostluğumu sunuyorum. Yüreğiniz insan sevgisiyle dolu olsun diyorum. Halkın iktidarında sizin yanınızda olacağız. Halkın sorunlarıyla beraber olacağız. Söz veriyorum halkın terini koklayacağız. Benimde yüreğim sizinle. Sağolun, var olun diyorum, çok teşekkür ediyorum.

Sizin başkanınız en büyük başkan. İnşallah buraya bu kez Genel Başkan olarak geldim. Halkın oyuyla, sizin iradenizle inşallah buraya ikinci gelişimde Başbakan olarak geleceğim. Hepiniz sağolun var olun diyorum, teşekkür ediyorum. 25 TEMMUZ 2010 



CHP KEMAL KILIÇDAROĞLU'NUN YENİ SÜKSÜN’DE YAPTIĞI KONUŞMA Reviewed by bunyan on 2/02/2012 Rating: 5 Az önce başkanınız konuştu. Bende Yenisüksün’e gelmekten ötürü son derece mutluyum. Hepinize saygılarımı sunuyorum.  Buranın sorunların...

Hiç yorum yok: