Bünyan'a 16 Derslikli Anadolu Lisesi - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

Bünyan'a 16 Derslikli Anadolu Lisesi

Kayseri İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği eğitim alanında yaptığı ihalelerine bir yenisini daha ekledi.

Kocasinan 24 derslikli Kız Teknik ve Meslek Lisesi , Uygulama Anaokulu ve Pansiyon yapımını içeren ihale 25 firmanın katılımıyla yapıldı . Özel İdare Genel Sekreteri Mustafa Atsız , kurumun çalışmaları arasında eğitimin önemli bir yer tuttuğunu , önceki yıllarda olduğu gibi bu yılda eğitime özel önem verdiklerini kaydetti .

Bu kapsamda Sağlık , Eğitim ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı’nın İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile birlikte koordineli bir çalışma yürüttüğünü belirten Atsız , bu yıl toplamda 16 büyük işin ihaleye çıktığını , şu ana kadar ihaleye çıkılan 5 okul ihalesinin 3’ünün sonuçlandığını ifade etti .

Atsız , şu bilgileri verdi : ‘’Tomarza ilçesine yapılacak 200 kişilik ortaöğretim pansiyonu ikmal inşaatı , Bünyan ilçesine yapılacak 16 derslikli Anadolu Lisesi yapımı ve Yeşilhisar ilçesine yapılacak 200 kişilik ortaöğretim pansiyonu yapımı işlerine ilişkin ihaleler sonuçlanmış , firmalarla sözleşmeler yapılmıştır . Bugün yaptığımız 24 derslikli Kız Teknik ve Meslek Lisesi , Uygulama Anaokulu ve Pansiyon yapımı işlerini kapsayan ihalemize 25 firma katılmıştır . İhalenin kesin sonucunun açıklanmasını ardından Zümrüt Mahallesi bölgesi çok güzel bir eğitim kampusuna kavuşacaktır . İl Özel İdaresi olarak eğitime önem veriyoruz . Hayırlı olmasını diliyorum . ’’ İl Genel Sekreteri Atsız , önümüzdeki günlerde 11 ayrı büyük çaplı ihalenin yapılacağını sözlerine ekledi .

İl Özel İdaresi Teknik Hizmetler Birimi’nde gerçekleşen ve yaklaşık maliyeti 10 milyon 46 bin lira olan ihalede firmalar 7 milyon 947 bin lira ile 5 milyon 775 bin lira arasında değişen teklifler verdi . İhale , komisyonun yapacağı değerlendirmenin ardından sonuçlanacak .
Bünyan'a 16 Derslikli Anadolu Lisesi Reviewed by bunyan on 5/02/2012 Rating: 5 Kayseri İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği eğitim alanında yaptığı ihalelerine bir yenisini daha ekledi. Kocasinan 24 derslikli Kız Tekn...

Hiç yorum yok: