Bünyan Halk Eğitim Merkezinde Pasta Kursu - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

Bünyan Halk Eğitim Merkezinde Pasta Kursu

Bünyan Halk Eğitim Müdürlüğü bünyesinde düzenlenen kurslara bir yenisi daha eklendi....

Pasta kurslarına katılan kursiyerler bugün öğretmen evinde düzenledikleri bir programda hünerlerini paylaştılar.
Törene katılan bünyan kaymakamımız Sayın Hakan Kılınçkaya,Garnizon Komutanımız Sayın Barış Erdal, belediye başkanımız Sayın Mehmet Özmen,emniyet müdürümüz Sayın Zeki Karslı,ilçe müftümüz Sayın Yusuf Uzun,milli eğitim müdürümüz Sayın Ayhan Vural ve Belediye meclis üyelerimiz sayın mehmet dağaşan ve gani göz kursiyerlerin ikramı olan pastaları beğenirken günün menüsündeki börek bünyan kaymakamı sayın hakan kılınçkaya'dan tam not aldı.
Konuya ilişkin olarak yaptığı açıklamada halk eğitim müdürü sayın mehmet bulun pasta kurslarını başarıyla bitiren kursiyerlere,kurs boyunca verdikleri emeklerinden dolayı teşekkür etti ve başarılar diledi.





Bünyan Halk Eğitim Merkezinde Pasta Kursu Reviewed by bunyan on 2/11/2012 Rating: 5 Bünyan Halk Eğitim Müdürlüğü bünyesinde düzenlenen kurslara bir yenisi daha eklendi.... Pasta kurslarına katılan kursiyerler bugün öğretm...

Hiç yorum yok: