Yakıtta En Cimri Araçlar - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

Yakıtta En Cimri Araçlar

Bilim, Teknoloji ve Sanayi Bakanlığı, en az yakıt tüketen araç listesini yeniledi. Şirketlerin yeni bildirimlerine göre 100 kilometre mesafede en tasarruflu 10 araç listesinde bazı değişiklikler oldu.
Tsarruflu araçların modeli, tüketimi ve motor türü şöyle:


  • Cıtroen 1.6 HP Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 4,1 LT
    Motor Türü: Euro 5


  • Fıat Punto 1.3 Multijet Mekanik
    Şansıman: Manuel
    Tüketim: 4,1 LT
    Motor Türü: Euro 5


  • Cıtroen 1.4 HDI Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 4,1 LT
    Motor Türü: Euro 4


  • Peugeot 107 Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 4,1 LT
    Motor Türü: Euro 4


  • Seat Ibıza 1.6 Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 4,2 LT
    Motor Türü: Euro 5


  • Ford Fıesta 1.6 Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 4,2 LT
    Motor Türü: Euro 4


  • Ford Fiesta 1.4 Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 4,2 LT
    Motor Türü: Euro 4


  • Fiat 500 1.3 Multijet Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 4,2 LT
    Motor Türü: Euro 4


  • Fiat 500 1.3 Multijet Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 4,2 LT
    Motor Türü: Euro 5


  • Audı A3 1.6
    Şanzıman: Otomatik
    Tüketim: 4,3 LT
    Motor Türü: Euro 5


  • Benzinde en tasarruflu otomobillerin modelleri tüketimi ve motor türü ise şöyle:


  • Suzuki-Alto Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    TüketiM. 4,4 LT
    Motor Türü: Euro 5


  • Cıtroen C1 SX Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 4,5 LT
    Motor Türü: Euro 4


  • Citroen C1 0I Sx Mekanik
    Şanzıman: Otomatikleş
    Tüketim: 4,6 LT
    Motor Türü: Euro 4


  • Peugeot 107 Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 4,6 LT
    Motor Türü: Euro 4


  • Peugeot 107 Mekanik:
    Şanzıman: Otomatikleş
    Tüketim: 4,6 LT
    Motor Türü: Euro 4


  • Hyundaı-i10-1.1 Team Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 5 LT
    Motor Türü: Euro 5


  • Hyundaki-i10-1.1 Select Mekanik
    Şanzıman: Manuel
    Tüketim: 5 LT
    Motor Türü: Euro 5


  • Fıat-500 1.2
    Şanzıman: otomatik
    Tüketim: 5 LT
    Motor Türü: Euro 4


  • Fıat-500 1.2
    Şanzıman: Otomatik
    Tüketim: 5 LT
    Motor Türü: Euro 5


  • Toyota Yaris
    Şanzıman: Otomatikleşmiş
    Tüketim: 5,1 LT
    Motor Türü: Euro 4
  • Yakıtta En Cimri Araçlar Reviewed by bunyan on 4/15/2012 Rating: 5 Bilim, Teknoloji ve Sanayi Bakanlığı, en az yakıt tüketen araç listesini yeniledi. Şirketlerin yeni bildirimlerine göre 100 kilometre me...

    Hiç yorum yok: