Bünyan Belediyesi'nden Ailelere Eğitim Semineri - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

Bünyan Belediyesi'nden Ailelere Eğitim Semineri

Bünyan belediyesi ve çimsa fabrikası ailelere eğitim semineri verdi...


Bünyan Belediyesi ve Çimsa fabrikası tarafından Bünyanlılara 'Öğrenen Organizasyon Gönülçelen Takımı Aile İçi Eğitim' konulu seminer verildi.


Bünyan Belediyesi düğün salonunda düzenlenen seminere Bünyan Belediye Başkanı Mehmet Özmen, Çimsa işçileri ve çok sayıda Bünyanlı vatandaş katıldı. 'Öğrenen Organizasyon Gönülçelen Takımı Aile İçi İletişim' konulu seminere konuşmacı olarak katılan Danışman Yavuz Durmuş, katılımcılara aile içi iletişim hakkında sunum yaptı. Çimsa fabrikası çalışanları takımından hazırlanan tiyatro gösterisinin de sergilendiği seminerde, katılımcılar tiyatro oyununu ilgi ile izledi.

Seminer sonrasında konuşan Bünyan Belediye Başkanı Mehmet Özmen, eğitim seminerlerinin ilkinin gerçekleştiğini ifade ederek, "Kayseri Çimsa fabrikasının aylardan beri süre gelen çalışması neticesinde öncelikle kendi personel aileleri ile birlikte yaptığı eğitimleri, halka açma projesini de Bünyan Belediyesi de ortak olmuştur. Burada yaklaşık 300 hanımefendiye aile içi eğitim semineri verilmektedir." şeklinde konuştu.

Son zamanlarda aile içi eğitimde sorunlar yaşandığını belirten Özmen, "Aile içi eğitimde yüksek oranlarda sorunlar yaşanan bir dönemde, böylesine bir etkinliğe gönül veren, Gönülçelen takımını kutlamak istiyorum. Bu organizasyon kültür merkezimiz içerisindeki ilk organizasyonumuzdur. Henüz inşaatı bitmemiş bir binanın içinde böylesine bir etkinlikle eğer yüzlerce aile içerisinden bir kaç ailenin bu toplantılar sayesinde daha rahat, daha refah, daha huzurlu bir şekilde yaşamalarını sağlayacaksak, onların bakış açısını değiştirecekse bu ekip, ben bir kez daha ayrı ayrı teşekkür ediyorum." diye konuştu.

Aile içindeki iletişimin sağlıklı olmasının, yerel yönetimler için önemli olduğunu belirten Özmen, "Böyle toplantılar talep edilsin ki biz yapalım. Böyle toplantılar olsun ki bakış açıları değişsin. Toplantılarla değişen bakış açıları daha rahat, daha refah, daha huzurlu bir toplum olsun istiyorum. Yerel yöneticiler için bunların önemi çok büyük. Ne kadar çok yüzü gülen insan varsa biz yerel yöneticiler olarak o kadar mutluyuz." dedi.


















Bünyan Belediyesi'nden Ailelere Eğitim Semineri Reviewed by bunyan on 4/17/2012 Rating: 5 Bünyan belediyesi ve çimsa fabrikası ailelere eğitim semineri verdi... Bünyan Belediyesi ve Çimsa fabrikası tarafından Bünyanlılara '...

Hiç yorum yok: