BÜNYAN’DA MESLEKİ EĞİTİM BİLGİLENDİRME SEMİNERLERİ'nin İLKİ YAPILDI - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

BÜNYAN’DA MESLEKİ EĞİTİM BİLGİLENDİRME SEMİNERLERİ'nin İLKİ YAPILDI

İlk öğretim Öğrencileri 7. Ve 8 . sınıflar arasında Tüm Türkiye genelinde düzenlenen seminerlerin ilki Bünyan’da yapıldı.
İlk olarak Seminere konuşmacı olarak katılan Bünyan Kaymakamı sayın Hakan Kılınçkaya ve Bünyan Belediye Başkanı sayın Mehmet Özmen İlk öğretim 7. Ve 8. Sınıf öğrencilerine kendilerini ve kendi mesleklerini anlattılar.

Tüm Türkiye genelinde il ve ilçe milli eğitim müdürlüklerince Düzenlenen seminerlerle Haftada bir değişik melsek gurupları anlatılarak Meslek sahibi kişi ve kuruluşlar kendi meslekleri hakkında öğrencilere bilgi vererek meslek sağlamaları ve ileri dönük düşünmeleri hakkında bilgilendirme seminerleri yapılıyor

Bünyan’da Bünyan Belediyesi düğün salonunda ilki bugün düzenlenen seminerde Bünyan Kaymakamı sayın Hakan Kılınçkaya öğrencilerle samimi sıcak diyaloglar içerisinde nasıl kaymakam olduğunu Kaymakamlık mesleğinin önemini ve kariyerini anlatırken öğrencilerden gelen soruları da cevaplayarak kaymakamlık mesleğini öğrencilere anlatmış oldu. Öğrencilere iyi okumanın çalışmaktan geçtiğini özellikle çalışırken de yazarak çalışmanın daha önemli olduğunu vurgulayarak internet konusunda çok dikkatli olmalarını vurguladı. Bünyan Belediye Başkanı sayın Mehmet Özmen “Bünyan Belediye Başkanlığına nasıl geldiğini anlatırken Belediye Başkanlığının Kaymakamlığa bakarak çok meşakkatli bir meslek olduğunu ancak kendisinin de halkın arasından 60 yaşında hala çalışan bir boya ustası babanın evladı olduğunu ve çok sevdiği halkına hizmet etmekten Bünyan’lı bir belediye başkanı olarak gurur duyduğunu vurgularken Şuanda içerisinde bulunduğunuz Bünyan Belediyesi Binasının inşaatında gençlik yıllarında sizin gibi bir öğrenci iken çalıştım ve İlk okul lise döneminden sonra kendi işimi kurdum ama bende halkın arasından seçilerek Bünyan Belediye başkanı oldum dedi. öğrencilerden sık sık alkış alan Bünyan Belediye Başkanı sayın Mehmet Özmen öğrencilerin sorularını cevaplayarak bütün öğrencilerin kaymakam yada Belediye başkanı olmaları temennilerinde bulundu.

Bünyan hakimlerimizden sulh hukuk hakimi Sayın Akın GÜRLEK’te Kendisini öğrencilere takdim ederek mesleği ve kurumu hakkında bilgi verdi.

Nevruz Bayramı dolayısı ile (22 mart perşembe) günü yani bugün yapılan program önümüzdeki haftadan itibaren Çarşamba günleri yapılacak.

































BÜNYAN’DA MESLEKİ EĞİTİM BİLGİLENDİRME SEMİNERLERİ'nin İLKİ YAPILDI Reviewed by bunyan on 3/23/2012 Rating: 5 İlk öğretim Öğrencileri 7. Ve 8 . sınıflar arasında Tüm Türkiye genelinde düzenlenen seminerlerin ilki Bünyan’da yapıldı. İlk olarak Sem...

Hiç yorum yok: