Şeker Yönetimi Bünyan Çiftcisi ile Buluştu - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

Şeker Yönetimi Bünyan Çiftcisi ile Buluştu

Şeker Fabrikası yönetim kurulu başkanı sayın Hüseyin Akay ve şeker fabrikası yönetim kurulu tam kadro Bünyan’da Bünyan Belediyesi düğün salonunda Bünyan çiftçisi ile bir araya geldi.


Bünyan Belediye Başkanı Mehmet Özmen’i makamında ziyaret eden Şeker fabrikası yönetim kurulu Başkanı Hüseyin Akay ve Şeker fabrikası yönetim kurulu üyeleri Bünyan Belediyesi çalışmaları hakkında ve Bünyan’a yapılacak projeler hakkında bilgi aldı.
    Şeker Fabrikası Yönetim Kurulu başkanlığına seçilen Hemşehrimiz sayın Hüseyin Akay Kayseri genelinde başlattıkları Tüm çiftçilerle istişare toplantılarına ilk olarak Bünyan’dan başladıklarını belirtirken Bünyan Belediye düğün salonunda Bünyan çiftçisine hitap etti.
       Göreve geldikten sonra Kayseri Şeker Fabrikasındaki yapılan değişimleri ve gelişmeleri anlatan Şeker fabrikası yönetim kurulu Başkanı sayın Hüseyin Akay tüm şeker çiftçisinin de bilinçlendirilerek çağa ayak uydurması gerektiğin vurguladı.  Program bitiminde Bünyan Belediye Başkanı sayın Mehmet Özmen’i makamında ziyaret eden Şeker Yönetim Kurulu Başkanı sayın Hüseyin Akay ve Yönetim Kurulu üyeleri  Bünyan Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Özmen’e çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
       Bünyan Belediye Düğün salonunda çiftçilerin yoğun ilgi gösterdiği toplantıda Bünyan ve çevre köylerden de katılımlar gözlenirken Bünyan Ziraat Odası Başkanı sayın Hakkı Paksoy Bünyan Esnaf ve sanatkarlar odası Başkanı Hacı Özay’da vardı.
Şeker Yönetimi Bünyan Çiftcisi ile Buluştu Reviewed by bunyan on 2/15/2012 Rating: 5 Şeker Fabrikası yönetim kurulu başkanı sayın Hüseyin Akay ve şeker fabrikası yönetim kurulu tam kadro Bünyan’da Bünyan Belediyesi düğün s...

Hiç yorum yok: