Kimlik Fotokopisini Kaybetti, Hayatı Karardı - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

Kimlik Fotokopisini Kaybetti, Hayatı Karardı


Kayseri'de kimlik fotokopisini kaybeden 35 yaşındaki Duran Özarslan, dolandırıcıların açtığı banka hesapları ve yaptığı 1 milyon TL'lik borç nedeniyle bunalıma girdi.


Kayseri'nin Bünyan ilçesinde bulunan Devlet Hastanesi'nde temizlik görevlisi olarak çalışan Özarslan, 2005 yılında kimliğinin fotokopisini kaybettiğini ifade ederek, "2008 yılında iki polis gelerek beni gözaltına aldı. Bu tarihten sonra hayatım altüst oldu" dedi.
Polislerin kendisini gözaltına almasından sonra adına birçok karşılıksız çek düzenlendiğini öğrendiğini anlatan Özarslan, "Kimliğimizi ele geçiren dolandırıcı, benim adıma 4 tane faturalı hat almış ve borçlarını ödememiş. Beyaz eşya, inşaat malzemeleri, halı ve kilim alarak piyasayı yaklaşık 1 milyon TL kadar dolandırmış. 2008 yılında ceza evine girdim. Çeklerin bana ait olmadığını, bu kişinin ben olmadığımı ispatlamaya çalıştım. Hakkımda açılan 56 davadan sadece 2'sinde bunu ispatlayabildim. Diğer
davalarda da haklı olduğumu ispatlamaya çalışıyorum" diye konuştu.
Dolandırıcının İzmir'de bir gecekonduyu adres olarak gösterdiğini, mahkeme tebligatlarının ve kararlarının bu adrese gittiğini söyleyen Özarslan, "Hakkımda birçok karar verilmiş. Mahkeme kararları bu gecekonduya gittiği için hiçbirinden haberdar olmamışız" diyerek avukat tutacak parası olmadığı için mahkemelerde kendini yeteri kadar savunamadığını belirtti.

Açılan davalar ve 1 milyon TL'lik borç nedeniyle bunalıma girdiğini ve iki defa intihara kalkıştığını anlatan Özarslan, "Ben artık bunlarla uğraşmaktan yoruldum. İki defa intihara teşebbüs ettim ama ailem beni ayakta tutmaya çalıştı. Son günlerde şeker ve tansiyon hastalığı ile kalp rahatsızlığım baş gösterdi. Geçtiğimiz aylarda anjiyo oldum. Artık dayanacak gücüm kalmadı" dedi.

Yetkililerden destek beklediğini söyleyen Özarslan, "Ben asgari ücret alıyorum. Benim yapmadığım borç nedeniyle maaşıma haciz geldi. Benim kullanmadığım faturalı hatlardan dolayı sürekli evime ihbarname geliyor. Hem psikolojik olarak hem beden olarak artık dayanamaz hale geldim. Bir çıkış yolu arıyorum. Yetkililerin bu dolandırıcıyı bulmasını, benim de bu borçları yapan insan olmadığımı anlamalarını istiyorum" ifadelerini kullandı.


Kimlik Fotokopisini Kaybetti, Hayatı Karardı Reviewed by bunyan on 2/14/2012 Rating: 5 Kayseri'de kimlik fotokopisini kaybeden 35 yaşındaki Duran Özarslan, dolandırıcıların açtığı banka hesapları ve yaptığı 1 milyon TL&...

Hiç yorum yok: