Kayseri il Özel İdaresi'nin okul lojmanı hakkında kararı - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

Kayseri il Özel İdaresi'nin okul lojmanı hakkında kararı


Yeni Süksün Ilkögretim Okuluna yapilacak olan ek bina ile 326 ögrenciye oyun alani kalmayacagi için atil duruma düsen ve Anaokulu olarak kullanilan lojmanin yikilmasina dair ilgili karar...
09.04.2009 ve 16.04.2009 Tarihli Il Encümeni Tutanaklari
KAYSERI IL ÖZEL IDARESI
Il Encümeni Baskanligi
GÜN : Persembe SAAT: 14.00
TARIH : 09/04/2009
IL ENCÜMENI TOPLANTI TUTANAGIDIR
EVRAKIN
TEKLIF EDILEN EVRAKIN MAHIYETI ve ÖZETI
Sira No
Karar
Tarihi
Karar
Numarasi
109.04.200935Il Milli Egitim Müdürlügünün Bünyan Ilçesi Yeni Süksün Ilkögretim Okuluna yapilacak olan ek bina ile 326 ögrenciye oyun alani kalmayacagi için atil duruma düsen ve Anaokulu olarak kullanilan lojmanin yikilmasina dair ilgili evraklarin Il Encümenimizce tetkik edilmesi neticesinde; 222 Sayili Ilkögretim ve Egitim Kanununun 76/i maddesine istinaden Ilçede kurulacak komisyon marifetiyle söz konusu Okul Lojmaninin yikiminin yaptirilmasina, yikimindan çikacak malzemelerin satisinin yapilmasina ve elde edilecek gelirin Il Özel Idaresi Il Genel Sekreterligi adina irad kaydedilmesine karar verildi.
09.04.2009 tarihinde 1 adet karar alinmistir.
Kayseri il Özel İdaresi'nin okul lojmanı hakkında kararı Reviewed by bunyan on 2/02/2012 Rating: 5 Yeni Süksün Ilkögretim Okuluna yapilacak olan ek bina ile 326 ögrenciye oyun alani kalmayacagi için atil duruma düsen ve Anaokulu olarak ku...

Hiç yorum yok: