Hurda Toplayıp Milli Sporcu Oldu, Nasıl mı? - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

Hurda Toplayıp Milli Sporcu Oldu, Nasıl mı?

 Tevfik Işık - Kayseri'de hurda toplarken keşfedilip dövüş sporlarına başlayan genç, mili takımla birlikte Muay Thai Dünya Şampiyonası'na hazırlanıyor....


Çocukluğundan beri hurdacılık yapan Selçuk Özhan (25), yaklaşık 3 yıldır Uzakdoğu
sporlarıyla uğraşıyor. Muay Thai, kick boks, wushu ve tekvandoda siyah kuşağa kadar Yükselen Özhan, Muay Thai Milli Takımı'na seçildi. Özhan, mili takımdaki arkadaşlarıyla birlikte 26 Eylül'de Özbekistan'da düzenlenecek Muay Thai Dünya Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil edecek.

Milli
sporcu Selçuk Özhan'ın spora başlaması ve antrenörü tarafından keşfedilmesi de dikkat çekiyor.

Hurdacılık yaparak geçimini sağladığını ve elde ettiği
sportif gücü hurda toplarken kazandığını ifade eden Özhan, Aa muhabirine, çocukluğundan beri hurdacılık yaptığını anlattı.

Şimdi, babasına ait hurda deposunda çalıştığını bildiren Özhan, şunları söyledi:

"İlkokuldan sonra okula devam etmedim ve baba mesleğim olan hurdacılık yapmaya başladım. Yaklaşık 5 yıl el arabası ile mahallelerden hurda
malzemeler topladım. Daha sonra da babamın hurda deposunda çalışmaya başladım. Depoda, hurda malzemeleri depoluyoruz, istifliyoruz ve onları pres makinesine taşıyoruz. Bu sırada, buzdolabı, çamaşır makinesi veya soba gibi ağır eşyaları taşımak zorunda kalıyoruz. Bu eşyaları taşırken kaslarım gelişti ve çocukluğumdan beri yaptığım hurdacılık sayesinde güçlü bir vücuda sahip oldum. Şimdi bu gücümü sporda kullanıyorum. Milli sporcu olduğum için çok mutlu ve heyecanlıyım. Dünya Şampiyonası'nda ülkemi en iyi şekilde temsil etmek için çalışıyorum. "

-ANTRENÖRÜ KEŞFETTİ-

Özhan'ı keşfeden antrenörü Bekir Çakmak da, Selçuk'un güçlü bir vücuda sahip olduğunu ve bu durumda hurdacılık yapmasının çok etkili olduğunu belirtti.

Selçuk'u tesadüfen keşfettiğini dile getiren Çakmak, şu bilgileri verdi:

"Yaklaşık 3 yıl önce Selçuk'u hurda taşırken gördüm. Normalde iki kişinin kaldırmakta zorlanacağı buzdolabı veya soba gibi eşyaları tek başına taşıyordu. Vücudunun çok gelişmiş olduğunu farkettim ve hemen orada kendisine sporla uğraşmak isteyip istemediğini sordum. Kendisi de hemen teklifimi kabul etti. O günden sonra çalışmalara başladık. Selçuk, küçük yaştan itibaren hurda toplarken vücudunu sürekli çalıştırdığı için çok güçlü kaslara sahip. Bu avantajı sporda kullanmak istedik. Kısa sürede muay thai, kick boks, Wushu ve tekvandoda siyah kuşak sahibi oldu. Şimdi, milli takımla birlikte onu Muay Thai Dünya Şampiyonası'na hazırlıyoruz. Ona çok güveniyoruz, ülkemiz için önemli başarılar elde etmesini bekliyoruz. Bunun için elimizden gelen desteği sağlıyoruz. "

Selçuk Özhan, Özbekistan'ın Taşkent kentinde düzenlenecek Muay Thai Dünya Şampiyonası'na hazırlık için Kayseri'de kamp yapan mili takım ile birlikte çalışmalarını sürdürüyor.
















Hurda Toplayıp Milli Sporcu Oldu, Nasıl mı? Reviewed by bunyan on 2/10/2012 Rating: 5 Tevfik Işık - Kayseri'de hurda toplarken keşfedilip dövüş sporlarına başlayan genç , mili takımla birlikte Muay Thai Dünya Şampiyonası&...

Hiç yorum yok: