Eğitimine Devam Etmesini Sağlayan Kaymakama Teşekkür Mektubu - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

Eğitimine Devam Etmesini Sağlayan Kaymakama Teşekkür Mektubu

Bünyan ilçesinde lise öğrencisi Mevlüt Taşkın, eğitimine devam etmesini sağlayan Kaymakam Hakan Kılınçkaya'ya teşekkür mektubu gönderdi...


İlçeye bağlı
Güllüce beldesinde Şehit Piyade Teğmen Bekir Öztürk Çok Programlı Lisesi öğrencisi Mavlüt Taşkın, eğitim yılı başında Bünyan Kaymakamlığına dilekçe yazarak, okula devam etmesinin ailesi tarafından engellendiğini öne sürüp, yardım istemişti.

Kaymakam Kılınkçaya'nın girişimiyle okuluna devam eden lise öğrencisi, birinci dönem sonunda aldığı takdirname ve onur belgesi ile birlikte Kılınçkaya'ya mektup göndererek, teşekkür etti. Mevlüt Taşkın'ın mektubunu, kaymakamlığın internet sitesinde yayımlandı.


Mektupta, "Sayın Kaymakam Bey. Ben
Güllüce kasabasında ikamet etmekteyim. Yaklaşık 4 ay önce babam beni okutmak istemiyor diye dilekçe vermiştim. Sizin sayesinde okuluma tekrar döndüm. Size çok teşekkür ederim. Karnemi size takdim edip, bana ne derece büyük bir iyilik yaptığınızı bilmenizi isterim" ifadeleri yer alıyor.

Kaymakamlık da, mektupla ilgili, "Okuluna deva eden Mevlüt Taşkın, aldığı karne, takdirname ve onur belgesi ile en güzel şekilde teşekkürünü sunmuş oldu" yorumunu yaptı.


Eğitimine Devam Etmesini Sağlayan Kaymakama Teşekkür Mektubu Reviewed by bunyan on 2/29/2012 Rating: 5 Bünyan ilçesinde lise öğrencisi Mevlüt Taşkın, eğitimine devam etmesini sağlayan Kaymakam Hakan Kılınçkaya'ya teşekkür mektubu gönder...

Hiç yorum yok: