Başkan Ögrenciler İçin Yol Açıyor - BÜNYAN HABERLERİ

728x90 AdSpace

SON DAKİKA

Başkan Ögrenciler İçin Yol Açıyor

 Kayseri 'nin Bünyan  İlçesine bağlı Yeni    Süksün  Beldesi'nin CHP'li Belediye   Başkanı  Mustafa Navruz, kısıtlı  olanaklar ve personel  azlığı nedeniyle iş  makinasıyla kardan  kapanan yolları açıp  öğrencileri okullarına  ulaştırıyor.


29 Mart yerel seçimlerinde beldeye, esnaflık yaparken Belediye Başkanı seçilen Mustafa Navruz, güne erken saatlerde başlıyor. 45 yaşındaki Başkan Navruz, önce yaklaşık bin 700 nüfuslu belde merkezinde ve civar köylerde bulunan lise ve ilköğretimde okuyan 160 öğrenciyi, kullandığı belediye otobüsüyle okullarına taşıyor, ardından da kepçeye binip kardan kapanan yolları açıyor.
Belediye bünyesinde 5 memur, 2 de işçinin görev yaptığını ifade eden C sınıfı sürücü belgesi bulunan Navruz, personel sıkıntısı nedeniyle belediye hizmetlerinde aksaklıkların yaşanmaması için kendisinin de yeri geldiğinde işçilik, yeri geldiğinde şoförlük yaptığını söyledi. Mustafa Navruz, 'Kısıtlı olanaklar belde halkına hizmet etmeye çalışıyoruz. Bazen şoföre ihtiyacımız oluyor, bazen de karla kaplı yolları açacak personele. Elimizde işçi olmayınca ben de kolları sıvayıp hizmet veriyorum. Bunun yanında taşımalı eğitim için ihale yapılmayınca bu işi de belediye olarak üstlendik. Çocukları okulsuz bırakamayız. Bunun vebali büyük. Bazen arkadaşlarımla değişimli olarak direksiyona geçip öğrencileri okullarına taşıyorum. Bazen de kepçeye binerek köy yollarını açıyorum. Yazın da itfaiye aracıyla ağaçları suluyorum. Yani sadece başkanlık yapmak yetmiyor. Belediye hizmetleri aksamasın diye çaba harcıyoruz' diye konuştu.



Başkan Ögrenciler İçin Yol Açıyor Reviewed by bunyan on 2/11/2012 Rating: 5  Kayseri 'nin Bünyan  İlçesine bağlı Yeni    Süksün  Beldesi'nin CHP'li Belediye   Başkanı  Mustafa Navruz, kısıtlı  ...

Hiç yorum yok: